fredag 22 maj 2009

Snart ska jag upp på steppern!

Dagen gick bra! Var på 4 års kollen och allt var bra, syn, hörsel och ja, allt. Var så stolt över min duktiga tjej som gjorde precis som Marie på BVC sa.
Efter det vart det inte Mc Donalds utan på Big Boy, sen vart det stan köpte Johannas present och två flaskor rött. Blev dock inget vin ikväll men en liten Bailys =)
Snart ska Daniel gå och sova då ska jag upp på steppern och gå ett tag. Imorgon blir det kalas för Mollsan och mig och Robin får vara med morfar.
Senare kommer kanske mormor och Stig en sväng.
Vet ni vad? Mollsan sover i sin EGEN säng! Hon somnade i bilen på vägen hem från kalaset hos Johanna och när vi kom hem sa hon att hon ville sova i sin säng, och snabbt la jag henne där.
Nu ska jag åter lägga mina ögon på The Voice, som vi spelat in på vår PVR!
HA en fortsatt härlig helg nu ska jag se detta och strax ska jag svettas på min stepper!

Inga kommentarer: