söndag 17 maj 2009

Kärring väska

Då sover små trollen. Mollsan har gått omkring och sjungit på Cara Mia...efter att ha sett Måns. Hennes version är nästan bättre ;)

Idag i Birsta sökte jag en handväska "kärring väska" en sån med långa band och liten väska. En sån vill jag ha i brunt eller svart. Men snart finner jag den jag ska ha. Har du några tips?
Jag hittade en super fin kjol till bröllopet men jag orkade inte prova det får bli nästa tur till Birsta om jag inte kommit på något annat.

Nu ska jag sova strax, imorgon är det arbetsdag igen och vi ska äta lunch med våran Rut, ska blir så trevligt!

Natti natt

1 kommentar:

KidzShopping sa...

Köpte på HM för ca 2 månader sedan.. Fanns riktigt bra både i svart och brunt! Vet dock inte om just dom finns nu ,men annars så brukar väl HM överlag ha rätt bra små sånna BILLIGT /Malin