söndag 17 maj 2009

Måns och vi på Birsta City =)


Då var vi hemkomna från Birsta. Vi har även hunnit med en och en halv timmes promenad i skogen, super mysigt.
I Birsta City shoppade min sambo en hel del bl.a en super fin vit tröja som han kommer vara så fin i.
Mollsan shoppade en skjorta, hon har veljat ha en och nu hittade hon en hon gillade för 29.90 kr från HM. Lille Robin skulle inget ha men den olycka och inget ombyte gjorde att han fick ett par fina leggins från Kappahl som han är super cool i =) Jag vart utan men jag har ju shoppat en del redan.
När vi skulle äta så såg vi att det var väktare och en massa folk vid scenen, Måns Zelmerlöw var på ingång, så vi fick musik till maten. Vilken energi och utstrålning killen har. Många små tjejer hade fixat sig fin och trånade efter honom =) När han hade sjungit klart sina 15 minuter så for vi hemåt. Inte alltid man får live musik på Mc Donalds =)


Nu ska vi käka mat och sen är det natta dax för mina barn. Har förberett min mor om att Robin är små förkyld och att vi ev kommer vara i behov av henne. Hoppas han blir bättre...NU! direkt....

1 kommentar:

Fangoria sa...

Coolt, Måns! =)
Hoppas Robin inte blir jobbigt förkyld igen!!! Mattias är sylig också, har varit några dagar...