söndag 30 augusti 2009

2 års kalas

Lill gossens tårtor, med inspiration av Kickis peppar kakor (en av Mollys dagis kompisars mamma hade gjort bilväg på pepparkakor) =)
Krokodilen ska få smaka tycker Robin.

Robin spanar in ljusen.

Stora syster Mollsan i sin nya klänning som hon fick av farmor & farfar.

Våran söta kusin Alma kom såklart på kalaset.

Paket i massor att öppna...

Födelsedags gossen och jag.

Pose prinsessorna, Mollsan i sin nya dans dress som hon fått av morfar.

Prinsessorna igen.


Min fina vän Hanna!

Kiron och Robin busar.

Lille Kiron blir less på mitt fotande.


Min barndomsvän Camilla och Hanna och pappa/morfar...

En del av alla presenter gossen fick.
Detta fina set fick Robin av Kiron det är hans mamma som sytt (alltså min fina Hanna), hon är duktig!

Tack allesamman för alla fina presenter och allra mest för det trevliga och vilda sällskapet, inatt sover vi gott ;)



Inga kommentarer: