söndag 30 augusti 2009

Inatt för 2 år sedan var mitt livs största chock.


Dagis kläder i högar och vällingen beredd till imorgon, nu är det bara mina kläder jag ska lägga fram sen blir det sängen för mig. Vilken dag vi haft, ett ord kan sammanfatta denna dag VILD!
Lilleman somnade som en prins i sin nya säng. Mollsan ligger och lyssnar på ljudbok, innan det läste jag en bok om Prinsessors födelsedag som hon fick av morfar idag =)

Förresten jag visade aödrig vilken tapet det blev till köket.... Denna vart det iallafall =) Romantisk, mysig och sommrig så jag har sommar året om.Kursiv

Jag som inte är super förtjust i blått men denna varma turkos blå i kombination med lite rosa föll mig i smaken direkt. Får se när det hamnar på väggen nu när man börjar jobba finns inte lika mycket tid som under semester men det ska nog klämmas in.

Idag fick jag ett trevligt mail ang mitt roliga projekt i höst, inte länge innan jag ska dela med mig till er om det. Men super kul känns det iallafall.

Men nu mina vänner ska jag göra mina saker för att få mig en god natts sömn. När jag vaknar imorgon har jag en 4 åring och en 2 åring inte en 1 åring. 05:40 för snart två år sen skedde det andra miraklet i mitt liv.... då kom en prins in i mitt liv Love Karl Robin Fahlén, 50 cm och 3435 g. Vilken natt! Största chocken i mitt liv när hon blev han (lita inte på UL sköterskorna)....

Kram och god natt!

1 kommentar:

elin sa...

den där tapeten har jag i sovrummet och verkligen ÄLSKAR den, den är så behaglig och vacker.